Pages

Saturday 22 September 2012

akhirnya berjaya juga aku buat Blog sendiri







ASSALAMMUALAIKUMM.... 

 semua..
 
Salam,perkenalan.dan.salam ukwah ..nama aku yang sebenarnya dalam ic Norhalimah Yusof tapi dah biasa dari kecik di panggil SHIMA lagi pun nama ni ringkas je..dan komersil sikit..tapi ada sejarah nya tau kenapa aku di panggil shima nak tau ..emm x yah tau lah ye lagi pun x penting..cerita kecik-kecik..Aku.berasal dari Kuala Lumpur..Aku mempunyai 5 orang anak  .2 lelaki dan 3 perempuan  .Aku seorang yang pemalu jugak..sebab tu dah lama nak buat blog sendiri x buat2 sebb aku malu kalau  blog aku x jadi dan x cantik ..dan tak pasti blog macm mana nak buat..lagi pulak aku ni bukan pandai IT pun..Syukur alhamdullilah akhirnya pada tanggal hari ini 23 hb september bersamaan hari ahad .. berjaya juga aku membuat blog aku sendiri..tercetusnya idea ni semasa aku dengan PLCahaya Diana yang gebu ni .. do santai2 kat Tappers Jaya One.sambil personal coching tentang sistem vemma tetiba je Cik CD terbukak hati nak ajar aku buat blog.sebelum tu aku cecita dengan dia best nya baca blog orng cantik dan bila lah nk belajar buat sendiri , asyik tengok blog orng jer nk buat x pandai.pernah jugak.pergi kursus Irfan khairi..bayar ribu2 tapi x jugak pandai2..rupa2 nya kita kena ada guru juga..terima kasih kepada Cahaya Diana kerana sudi mendengar luahan rasa hati aku ni.. TQ..



http://shimayusof.blogspot.com
/akhirnya berjaya juga aku buat Blog sendiri.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...