Pages

Sunday 20 September 2015

Islam Itu Mudah

                                                     Janji Allah Itu Pasti



Assalamualaikum w.b.t sahabat sahabat mukmin. Sekadar perkongsian dan untuk peringatan diri sendiri mudah-mudahan kita semua applikasikan..Diharap jangan lepaskan satu lagi bonus atau ganjaran yg sangat berharga untuk kita laksanakan ....

Ringan melaksanakan nya tapi amat amat hebat dan bermakna faedah nya. Rugi bagi mereka yang tidak ambil endah dengan 'special offer' ini.

Hanya dengan berpuasa sunat satu hari sahaja , pada hari Arafah yang jatuh pada hari Rabu ini 23hbSeptember 2015..fadhilat nya ialah ALLAH SWT mengampun dosa dosa kita pada tahun ini dan juga apa jua dosa dosa kita di tahun hadapan. Dosa dosa kita yang banyak ini akan dihapuskan selama 2 tahun berturut2..Andai kata kita dijemput kembali kepada Pencipta..kita balik dengan bersih..tanpa dosa..SUBHANALLAH!!!!

Jom kita share dan sebarkan ilmu ini untuk kita ramai ramai merebut peluang yang hanya datang sehari sahaja dalam satu tahun..yaitu puasa pada hari Arafah...semoga amalan kita semua di terima dan di rahmati ALLAH SWT.. Aamiin Allahumma Aamiin.

-Puasa Sunat




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...